Schade is een zeer vervelende kwestie en helaas niet altijd te voorkomen. Al streven we daar natuurlijk altijd wel naar.
Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld deze dan binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling per e-mail bij de winkel die de Cleopatra producten heeft geleverd.
We verzoeken, indien mogelijk, foto’s mee te sturen zodat de schade beoordeeld kan worden en we tevens in geval van transportschade bij onze transporteur navraag kunnen doen.
Bij Cleopatra draait alles om een tevreden klant! Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met uw bestelling of onze service dan vernemen we dat graag. Wij doen er alles aan om uw klachten op te lossen en u binnen het redelijke tevreden te stellen.
Indien u een Cleopatra product bij/door een installatie bedrijf heeft gekocht of laten installeren dient u uw klacht direct naar dit bedrijf te sturen.
Indien uw klacht een product betreft dat u direct via www.cleopatra.nl hebt gekocht kunt u uw klacht richten aan
in**@cl*******.nl
. Dan is de procedure als volgt:
Cleopatra biedt een garantie op productie en materiaal fouten op haar baden, whirlpool baden, sauna’s en stoombaden.
Mocht u van de garantie gebruik willen maken dan kunt u contact met ons opnemen via
in**@cl*******.nl
.
Naast de fabrieksgarantie gelden onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit.